Vintage kleding

Grade A items zijn geselecteerd op een goede staat en minimale gebruikssporen. Deze items zijn het meest geschikt voor directe verkoop.

Grade B items vertonen zichtbare gebruikssporen of kleine defecten (zoals een vlek, gaatje of verkleuring) en zijn geprijsd als ‘opknappers’ of voor creatieve verkoper.

We hanteren bij alle boxen een foutmarge van maximaal 20%. In boxen van drie items, geldt een foutmarge van één item. Dit betekent dat een klein aantal items gebreken mag hebben zoals een gaatje, vlek of slijtage. Dit wordt ook vermeld in de productomschrijving. De boxen zijn samengesteld voor resellers, met de verwachting dat het winstgevend kan zijn, ondanks deze marge.

Onze boxen worden met zorg samengesteld, maar vintage kleding blijft tweedehands. We hanteren een foutmarge van 20%, dat betekent dat in een box een klein deel items mag bevatten met gebreken zoals een vlek of een klein gat.


Zit er iets bij wat je echt niet in orde vindt? Dan ontvangen we graag duidelijke foto’s van het gebrek, de voor- en achterkant van het item én het ordernummer, zodat we kunnen meekijken.

Bestellen & Bezorgen

Je pakket wordt binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Zodra het pakket op de post is, ontvang je een track & trace-code waarmee je de status van je pakket kunt volgen. Verzending tijdens de feestdagen kunnen langer duren.

Je ontvangt binnen een uur een bevestigingsmail. Helaas kunnen wij het niet voorkomen dat sommige mails in de spambox belanden, check daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin is beland. Zo niet, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice!

Wat vervelend dat je een verkeerd adres hebt ingevuld. Zolang de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het adres aanpassen. Neem dus zo snel mogelijk per mail contact met ons op. Als de bestelling al is verzonden, kan het adres niet meer worden aangepast.

Answer text

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren. Zodra een bestelling is geplaatst, wordt deze direct verwerkt en ingepakt, waardoor annuleren niet meer mogelijk is.

Wat vervelend dat de bestelling kwijt is. Vraag eerst even rond bij de buren en kijk goed om het huis. Mocht het pakket daar niet zijn kun je contact op nemen met de klantenservice. Wij zullen dan een onderzoek starten bij de vervoerder, om het pakket te traceren.

Bestellingen worden binnen drie werkdagen verzonden. Zodra jouw bestelling onderweg is, ontvang je per e-mail een track & trace code zodat je het pakket gemakkelijk kunt volgen.

Nee. De foto's bij het product zijn een indicatie van het type kledingstukken dat je kunt verwachten. Het gaat om voorbeeldfoto’s van vergelijkbare items, zodat je een beeld krijgt van stijl, kwaliteit en categorie

Retourneren

Bestellingen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst op eigen kosten worden geretourneerd. Zorg ervoor dat het product voldoet aan onze retourvoorwaarden:

  • Alle items uit de box moeten worden teruggestuurd
  • De retourkaartjes moeten nog aanwezig zijn op alle items
  • Items mogen niet gebruikt of bewerkt zijn (dus niet gewassen, gestoomd of geüpload op Vinted)
  • De retour moet via het retourportaal worden aangemeld en verzonden

Retourneren gaat eenvoudig via ons retourportaal. De link naar het retourportaal vind je onderaan de pagina.

Let op: wanneer een retour niet aan de retourvoorwaarden voldoet, kunnen wij deze helaas niet accepteren.

Wij streven erna de retour zo snel mogelijk te verwerken. Bij drukte kan dit 10 werkdagen duren. Als de retour verwerkt is, wordt het aankoopbedrag binnen drie tot tien werkdagen terug betaald via de oorspronkelijke betaalmethode.

Heeft u na 15 werkdagen nog geen terugbetaling ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op via info@vintagebulk.nl

Bestellingen kunnen binnen veertien dagen na ontvangst worden aangemeld voor een retour.

Retourneer je bestelling eenvoudig aan de hand van deze stappen:

  1. Meld uw retourzending aan via het retourportaal (link onderaan de pagina).
  2. Download en print het verzendlabel dat via het portaal is gekocht en plak het op uw retourpakket.
  3. Verpak het item zorgvuldig in de originele verpakking of een verpakking van vergelijkbare kwaliteit en plak het retourlabel op het pakket.
  4. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, verwerken wij deze zo snel mogelijk.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Retourneren is alleen toegestaan wanneer de volledige inhoud van de box wordt teruggestuurd.

Overig

Ja, dat kan. Facturen worden niet automatisch meegestuurd. Wil je een factuur ontvangen? Stuur ons dan een e-mail met je ordernummer. We sturen de factuur dan zo snel mogelijk toe.

Op dit moment bieden we alleen vaste boxen aan die we zorgvuldig hebben samengesteld op basis van merk, soort of stijl. Een eigen selectie maken is (nog) niet mogelijk. We zorgen er wel altijd voor dat elke box gevarieerd en aantrekkelijk is voor resellers.

Staat je vraag er niet bij?

Stuur ons dan een bericht via de onderstaande knop.

Neem contact met ons op

Retourneren

Retourneer je bestelling gemakkelijk via het retourportaal.

Retourneren